Handle på nett:

TIPS/ NYHETER/ KAMPANJER?

Din melding er sendt
En feil oppstod, meldingen ble ikke sendt.

Angrerett

Som privatperson har du i henhold til Angrerettloven 14 dagers ubetinget angrerett på kjøp gjort i nettbutikken vår. Angreretten gjelder i 14 dager fra den dagen du mottar varen(e). Ønsker du å benytte deg av angreretten, må du gi oss skriftelig beskjed via telefon 95 55 52 55 eller epost post@lakklaaven.no innen angreretten er utløpt. Returkostnadene bæres av forbrukeren (jf. Angrerettloven § 15 første ledd).

Angrerettskjemaet finner du enten i pakken din eller i epost sammen med HMS-datablad. Fyll ut skjemaet og send det sammen med varen(e) til oss.

Vilkår

Angreretten gjelder i 14 dager fra du mottok varen, forutsatt at varen kan selges som ny. Dette innebærer at varen og originalemballasjen skal være uten synlige brukskader eller annen slitasje. Det er derfor lurt å pakke opp varene på en skånsom måte ved mottak.

Alle overflateprodukter som lakk, spraybokser, sparkler, rensemidler, fugemasser ol. skal ikke åpnes eller brytes forsegling på. Hvis det er gjort, bortfaller returretten.

- Alle originale merkelapper og forseglinger må være intakt og være på produktet/ esken. 
- Produktet må ligge i originalemballasjen. 
- Vennligst ikke sett tape, frimerker, etiketter eller lignende direkte på originalforpakningen – da blir den skadet og taper seg i verdi. 
- Husk å pakke din retur slik at den ikke skades under transport! 

Obs ved retur av farlig gods:
- For alle produkter med UN-nr er det spesielt viktig å ta vare på inner/ytteremballasjen varene ble sendt i, pappeskene vi bruker er godkjent for farlig gods. 
- Pass på at forseglingene sitter godt
- Se til at merkingen på esken er tydelig, ta kontakt med oss eller transportør hvis du er usikker.

Obs - passiv handling

Det kreves en aktiv handling fra deg for å angre på et kjøp. Det skal ikke være noen tvil om at du benytter deg av din angrerett. Saken skal behandles på en rask og smertefri måte for alle parter ihht. Angrerettloven. 

Det stilles krav til deg som forbruker i henhold til Angrerettlovens § 11 og § 13. Dersom du ikke henter pakken og ellers forholder deg helt passiv, vil ikke dette ha gitt oss noen indikasjoner på at du angrer kjøpet. Du har da ikke oppfylt kravene i henhold til Angrerettloven § 11 og § 13 og mister da retten til å gå fra avtalen. 

Vi gjør oppmerksom på at uavhentede pakker, hvor angrerett ikke er benyttet, vil kjøperen bli belastet for de tur/returkostnader vi er påført (Les mer under Levering).

 

Tilbakebetaling

Som hovedregel krediterer vi retursummen til ditt kreditt/bankkort. Når dette ikke er mulig blir beløpet betalt til din bankkonto, sørg derfor alltid å oppgi ditt bankkontonummer også.

 Tilbakebetaling skjer når varene er mottatt LakkLåven AS, innen 10 virkedager.

Returfrakt

Returfrakt betales av kunden. 
Returer bør bestilles med sporing da kunde er ansvarlig for risikoen og evt. tap
Returer skal ikke sendes som oppkrav, de blir ikke hentet ut

Snakk med Posten om hva som er rimeligste alternativ for returforsendelsen.
Ofte er Norgespakken et smart valg. 

Obs! Visse produkter må sendes med ekstra varsomhet og retur koster deretter.
Bla DB Schenker frakter det meste på en trygg, godkjent måte.

Hvis det lar seg gjøre og samtidig er forsvarlig, kan du gjenbruke den emballasjen som ble brukt da du mottok varen. Eventuelle utgifter til ny emballasje må kunden selv betale.

Returadresse

Lakklåven AS
Bergsmeierivegen 489
2350 Nes på Hedmark

___________________

 



Les også våre "Kjøpsvilkår" her